Een hemel vol sneeuw!



Wakker worden in een volledig witte wereld, ... Oostenrijk...
Verrassend!
Benieuwd naar het resultaat van de gewassen lamswol, ... Verrukt!
Met zachte handen aanpakken, ... Voldaan!

Wat is het toch fijn om hier wakker te worden;
's ochtends de dieren eten te geven,
even achter de oren van de schapen te kroelen,
er op uit te trekken met Ortigue,
de konijnen te voorzien van nieuw stro en hooi,
... alsof ik nooit iets anders gedaan heb.
De energie en 'zin' die ik hier ervaar... Vasthouden!
Met kleine stappen, vooruit.... Vastberaden!

Reacties

Anoniem zei…
Hallo Karin, via facebook kom ik zomaar op jouw blogspot terecht. Leuk om te lezen hoe enthousiast je bent. Ik spin zelf nu al een jaar of drie. Niet zo heel fanatiek hoor, ben nog steeds een beginner maar wel met heel veel plezier. Ik zal met plezier jouw vorderingen gaan volgen (als je dat goed vindt).
Dag Dorothé,
Fijn dat jij plezier beleefd aan het lezen van mijn blog!
Volgen? Ja hoor, dat mag zeker!! Daar doe je mij dan weer plezier mee!
Plezier voor 2 dus!!!

veel spinsels!