Niet alle dagen schijn de zon.



Alles kleurt grijs. 
Zoals ook wol grijs kan zijn.
Dat is het voor vandaag.
Dat hebben ze hierboven zo even beslist.

Verbaasd kijkt Ortigue van onder het afdak naar het water op de grond. 
Ja, man... regen.
Flink als we zijn, wagen we er ons toch even doorheen. 
Sommige zaken moeten nu eenmaal geregeld.

Binnen is het warm. 
Tijd om de gekaarde wol te spinnen.
Moeizaam krijg ik mijn wieltje aan de praat. Het maakt een hels lawaai. De trapverbinding klopt bij elke draai. Ortigue gaat wat verder liggen. En ik?
Ik ga op zoek!  Naar een ander wiel, uren gaan verloren, of zijn gewonnen; het is maar hoe je het bekijkt; in de wereld van het internet. 2de hands, of nieuw?
Wat is goed. Ik begin nog maar pas...
Ik vraag ook raad aan Leen.
Maar het moet gezegd, de gekaarde wol is weer gesponnen. Witte wol!



Reacties