Wollige, zonnige, verjaardag, ...

                           

Vandaag waren er;
een prachtig boeket bloemen, van zoonlief, voor deze jarige Job. Mooi!!
een zalig, zonnige wandeling op het domein Hof ter Heide in Tilburg (NL) met Ortigue. Gezellig!
en natuurlijk, ...
WOL...

De rest van de Spaanse lontwol gesponnen en daarna getwijnd.              
Met, al zeg ik het zelf, een kleine vooruitgang wat twist en dikte betreft.
Rond de leuning van een stoel verwerkt tot een streng/skein.
en nu, ...
in heet water de wasbak in, tot morgen, met een drupje wolwasmiddel.  
Het lijken wel wormen!! ;-)
Ik ben benieuwd!
En samen met de wol, boek ik zelf ook stilletjes vooruitgang. Al is het niet evident om dit te ontdekken. Is het écht? Zal ik het kunnen vasthouden? Loop ik te hard van stapel?
Rustig, stap voor stap, wat meer twist ...
                                                                  

Reacties