Spinnen in kleur.





En daar gaan we!!!
Spannend!!
Van uitgesorteerde vacht tot geverfde streng.
Alles gaat door mijn handen ...

Kleuren bij elkaar zoeken,
zoveel 'nestjes' gekamde en geverfde wol liggen er op tafel.
Kleuren kiezen,
combineren ...
aarzelen ...
twijfelen ...
beslissen ...
(meekrap, rietpluim, vogelwikke, walnoot en veldzuring)
en vervolgens mengen op de kam, hopend dat het wat wordt ...
en DOEN,
spinnen maar. Yes!!
De gotlandwol die ik er tussen gedaan heb, is duidelijk van een andere structuur!
Het maakt het spinnen er niet gemakkelijker op.

Als ik het begin niet meer terug vind, nadat m'n draad geknapt is, vloek ik er even op los!
Ik trek een draad over en begin op te rollen...
Veel te mooi om zomaar weg te doen.
DOORZETTEN dus ...
na een tijdje vind ik het 'begin' terug. We kunnen weer.

Het resultaat mag er zijn!
Ik ben er helemaal blij mee.
Klein, en licht met z'n 53m en 50gr.







Reacties